Conferència a càrrec de Rosa Gàmiz

El proper dimecres dia 30 de novembre, a 2/4 de 6 de la tarda, al CRP de l’Alt Camp, tindrà lloc la conferència El teatre com a eina pedagògica, a càrrec de Rosa Gàmiz.

Rosa Gamiz, actriu i pedagoga teatral. Llicenciada en Art Dramàtic, Institut del Teatre de Barcelona.

Comença la seva activitat professional amb la companyia T de Teatre sent una de les seves fundadores. Al llarg d’aquests anys ha participat en moltes produccions teatrals treballant amb diversos directors, actors i gent del teatre del país. Podem anomenar els darrers espectacles, “Roberto Zucco” i “E.V.A” dirigits per Julio Manrique, “Una giornata particular” i “La Julieta” dirigits per Oriol Broggi, “Audiència i Vernissatge” dirigit per Pere Arquillué.

En cinema els darrers anys, “Fènix 11.23” dirigida per Joel Joan i Sergi Lara.

En televisió ha participat en moltes sèries de ficció a la Televisió de Catalunya com “Oh, Espanya i Oh Europa”, “Temps de silenci”, “Ventdelplà”, “Nit i dia”…

rosagamiz.cat

→ Formulari d’inscripció