Concurs “Wapps.cat”

Wapps .cat és un concurs de creació de llocs web i apps en català que té per objectius fomentar el coneixement de les TIC, la creativitat dels participants i la normalització del català en l’entorn digital​. Qualsevol escola dels territoris de parla catalana pot participar en aquest projecte, un dels més emblemàtics de la Fundació .cat pel seu impacte territorial i participació entre els joves de 10 a +18 anys. Està adreçat a alumnes​ de 5è i 6è de primària,​ ESO, batxillerat i cicles ​formatius de grau mitjà i​ superior​.

S’amplia el període d’inscripció al concurs. Les inscripcions seran obertes fins al pròxim divendres 18 de febrer del 2022.

Així doncs, encara teniu l’oportunitat de participar en el concurs Wapps .cat!

Si impartiu classes a alumnes des d’últim Cicle de Primària (5è i 6è), Secundària (1r a 4t d’E.S.O.), Batxillerat i Cicles Formatius tant de Grau Mitjà com de Grau Superior, feu que aquests creïn contingut de qualitat a la xarxa i passin a ser creadors digitals!

Inscriu als teus alumnes!

Tant els llocs web com les aplicacions mòbils hauran d’estar enllestides abans del divendres 4 de març del 2022. A partir d’aquest moment, podran ser avaluades pels membres del jurat del concurs.