Concurs “Jo tinc la paraula”

En el context del programa Tenim la paraula, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.

Una d’aquestes actuacions és el concurs Jo tinc la paraula, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

El període de lliurament dels vídeos és del 2 de novembre de 2021 al 18 de febrer de 2022

Consulteu les bases del concurs aquí

PREMIS

Per a cada categoria s’establirà un primer premi i dos finalistes per a cadascuna de les votacions: premi popular i premi del jurat.

El premi consistirà en un curs per a youtubers de creació i edició de contingut, i un diploma acreditatiu. Aquest curs, que serà impartit per youtubers de referència del món audiovisual en català, tindrà lloc la darrera setmana del curs 2021-2022, això és, del 20 al 23 de juny a la tarda.

Els vídeos premiats també es penjaran al web del Departament d’Educació del programa Tenim la paraula.