Cinquena trobada vers les escoles feministes

El proper dissabte,  dia 1 de juny de 2024, se celebrarà la Cinquena trobada vers les escoles feministes, una proposta educativa que busca la transformació social, l’emancipació de les persones i tornar a posar la vida al centre des de i per a l’escola pública.

Inscripció gratuïta oberta a partir del 13 de maig fins completar l’aforament!

Objectiu: repensar metodologies, continguts, objectius i tot allò que afecta a l’educació pública a partir d’una perspectiva feminista, ecologista, antiracista, anticapacitista i, en definitiva, des d’una perspectiva veritablement transformadora.

Inscripcions: aquí
Graella d’horaris en PDF: aquí

ATENCIÓ! Hi haurà servei d’acollida d’infants (a partir de 3 anys que ja estiguin matriculats a P3) gràcies a l’Affac!

ATENCIÓ ATENCIÓ!! Si teniu alumnes, fillis, filles i fills adolescents interessadxs, també poden inscriure’s! S’ha creat un espai jove!

Quan i on serà?

Dissabte 1 de juny de 2024 de 9 a 19.30 h
Institut Miquel Tarradell: carrer dels Àngels, 1bis (Barcelona)
Metro: Liceu (L3), Sant Antoni (L2), Universitat (L1), Catalunya (L1, L3 i tren)

En aquest enllaç podeu consultar el programa de la la jornada.