Canal de reporters a l’aula

El projecte Canal de Reporters promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de produccions escrites pròpies, de ràdio, d’audiovisuals i de xarxes en diferents llengües elaborades des dels seus centres i localitats.

El projecte Canal de Reporters s’emmarca dins dels objectius generals del Pla d’educació digital de Catalunya impulsat pel Departament d’Educació.

Si us interessa participar en el projecte Canal de Reporters i aplicar-lo al vostre centre, us podeu inscriure a la següent activitat formativa que busca ajudar el professorat a dissenyar i implementar a l’aula un projecte de periodisme escolar.

Podeu consultar els detalls a l’enllaç que trobeu a continuació:

9001910529  Canal de Reporters a l’aula
2022-2023 Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
Del 28/2/2023 a l’11/4/2023 (20 hores – 6 sessions) VT Curs a distància.

Inscripció oberta fins al 28 de febrer de 2023

Objectius:

Desenvolupar la competència digital docent.
Oferir recursos per desenvolupar la competència digital alumnat.
Fomentar activitats per desenvolupar la competència comunicativa, tant oral com escrita.
Oferir coneixement tècnics bàsics per iniciar activitat escolar de caràcter audiovisual.
Oferir pautes per fomentar l’esperit crític i l’alfabetització mediàtica.