Activitats educatives a l’entorn de Gabriel Ferrater

Coincidint amb la commemoració del centenari del naixement del poeta i intel·lectual reusenc Gabriel Ferrater (1922-1972), els companys del CRP del Baix Camp han organitzat aquest curs de formació:

7021791702 Activitats educatives a l’entorn de Gabriel Ferrater: És a ser lliure que em vull hàbil

Taller a centre. 15 hores

Objectius

Proporcionar diversos recursos i estratègies als docents de secundària per tal de facilitar-los el treball a l’aula i que l’alumnat pugui conèixer de manera amena la seva obra.

Continguts   1. Presentació del curs. Recursos (bibliografia, webs i altres enllaços, fons documental digitalitzat, exposició itinerant…). Introducció a la biografia i l’obra de GF. (Fina Masdéu i Marta Vidal o Montserrat de Anciola)
2. Ruta Gabriel Ferrater (procurarem que també hi hagi la possibilitat de veure els quadres a l’INS GF) per diversos indrets de Reus. (Fina Masdéu i Montserrat de Anciola)
3. Lectura i comentari del poema “In memoriam”. (David Figueres)
4. Lectura i aproximació a diferents temàtiques de “Les dones i els dies” (selecció). (Fina Masdéu i David Figueres)