3a Jornada de les superheroïnes i els superherois

La Fundació La Nineta dels Ulls, que impulsa la recerca i la difusió del retinoblastoma, el càncer ocular més freqüent en infants menors de 6 anys, presenta la 3a jornada de les superheroïnes i els superherois. I tu, quin poder tens?

Podeu veure el vídeo de l’edició d’enguany.

En aquesta jornada us suggereixen un seguit de propostes per treballar el respecte i la tolerància cap a la diferència, i l’acceptació i reconeixement de les pròpies capacitats personals que sumen cap a un bé comú. I així, reivindicar que tots els infants i adolescents poden ser una superheroïna o un superheroi.

Amb la jornada de les superheroïnes i els superherois, la Fundació La Nineta dels Ulls vol, d’una banda, donar a conèixer el retinoblastoma i els seus símptomes per aconseguir un diagnòstic precoç de la malaltia. Per altra banda, l’objectiu principal de la jornada és promoure la inclusió de tots els infants a les aules, perquè tots som diferents i, per això, tots som especials.

Podeu triar el dia que us vagi millor al llarg de tot el curs escolar. Per exemple, una opció seria aprofitar el dia 20 de novembre, que és el dia Mundial de la Infància.

I si encara no us heu inscrit, animeu-vos! Ho podeu fer durant tot el curs!

Per participar només cal enviar un mail a superpoder@fundaciolaninetadelsulls.org per tal d’inscriure’s a la jornada.

En aquest enllaç trobareu la informació sobre la jornada adreçada a les escoles bressol, centres de primària i instituts.

Disposeu de més informació a:

Web:https://fundaciolaninetadelsulls.org/jornada-de-les-superheroines-i-dels-superherois/

Instagram: @fundacio_laninetadelsulls
Twitter: @laninetadelsull