Teresa Altet i “Els Cavallers de la taula quadrada”

Un any més l’escola Teresa Altet ha estrenat la seva obra cinematogràfica, enguany basada en la pel·lícula “Los caballeros de la mesa cuadrada”.

Gràcies a la tasca de l’equip docent, dirigits pel Nacho Llosa, un any més podem gaudir d’aquesta tasca que implica l’alumnat i docents tot l’any.

Moltes gràcies per compartir-ho i moltes felicitats per la bona feina feta!

Finalistes de luxe als Jocs Florals de Catalunya

Volem felicitar les escoles Pau Casals i Torre de la Llebre de Rubí per la seva participació en la categoria de Contes Audiovisuals als V Jocs Florals.

Aquestes escoles van quedar finalistes en les seves categories. Totes dues van presentar un conte audiovisual excel·lent. Estem encantad@s de compartir-lo i gaudir-lo amb la comunitat educativa del territori.

Moltes felicitats per la feina ben feta, i us engresquem a tornar a participar el proper curs.

Jornada Pedagògica: Família i escola

Dimecres 13 vam gaudir de la II Jornada Pedagògica, enguany centrada en la relació família i escola, a l’auditori de la Biblioteca Municipal de Rubí.

Gràcies a l’Anna Ramis per parlar-nos de com establir vincles de confiança, i la importància de mantenir-los i cuidar-los.

Gràcies a les docents de l’escola Pau Casals, Rivo Rubeo, Torre de la Llebre i la Llar d’infants Snoopy, per compartir les seves experiències, que ajuden a enriquir-nos

Gràcies als participants de la Taula Rodona, que ens van regalar les diferents perspectives necessàries per construir vincles entre famílies i escola.

Però sobretot, gràcies a aquelles docents que van acompanyar-nos en aquesta jornada, sense elles no hagués estat possible.

Cliqueu damunt la imatge per veure les fotografies de la jornada.

Us emplacem a retrobar-nos el proper curs.

Concurs de logos de l’Apadrinem

Dos centres educatius de Rubí, l’escola Montessori i l’Institut J.V.Foix han resultat guanyadors del concurs de logotips de l’Apadrinem, organitzat pel Departament d’Ensenyament.

L’objectiu del concurs pretenia fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa: Apadrinem el nostre patrimoni i visibilitzar i donar valor al treball fet pels centres participants. Els logotips estan publicats a la pàgina de referència de l‘Apadrinem el nostre patrimoni.

Felicitem als centres guanyadors!

Jocs Florals Semifinals al Vallès Occidental

El passat dimecres dia 16 de maig es va realitzar la semifinal dels Jocs Florals a Sabadell.
Cal destacar que, dins d’aquesta semifinal, participaven el centres educatius J.V. Foix, Ca N’Alzamora, Pau Casals i Torre de la Llebre. Moltes felicitats! Arribar fins aquí ja és tot un èxit.
Volem felicitar l’alumna de l’Institut J.V. Foix: Lucía Moya Prieto, que amb L’home del rellotge va passar a la final en la categoria 3r i 4t d’ESO.