2a Trobada pedagògica de Biblioteques Escolars de Catalunya: Treball en xarxa: sumar és guanyar!

Aquesta segona jornada porta per títol Treball en xarxa: sumar és guanyar! i el seu objectiu és donar a conèixer la importància del treball en xarxa biblioteca escolar-serveis educatius-biblioteca pública i entorn, tot mostrant algunes experiències de treball en xarxa en els territoris.… Llegeix més»

Una porta oberta a la lectura. Jornada de Biblioteca Escolar al Vallès Occidental

El dimarts 25 d’abril de 2017 el seminari de Biblioteques Escolars de Rubí i Castellbisbal va participar a la Jornada de BE del Vallès Occ que va tenir lloc al Casal Pere IV de Sabadell. Va obrir l’acte la Sra. Carme Vigués Julià,… Llegeix més»

Nanokit: la nanociència a l’aula

nanoeduca

Volem convidar-vos a la presentació del Nanokit, un material experimental didàctic per centres educatius, sobre l’àrea emergent de la nanociència i nanotecnologia.

L’experiència combina una metodologia experimental, per a què els alumnes provin en primera persona, i materials complementaris en línia, aprofundint en les bases teòriques i descobrint investigacions relacionades d’actualitat.

El proper 17 de maig, a les 13:00 hores al CRP (c/ Numància 11), us convidem a la presentació d’aquest material, de la mà d’Ana Sánchez, professora de l’Institut L’Estatut.

El professorat de l’àrea de Ciències podrà gaudir de la presentació del Nanokit, així com conèixer algunes de les possibilitats que aquest material ofereix.

Us preguem confirmeu assistència omplint aquest breu formulari.

NanoKit2

Per sant Jordi gaudim la lectura amb les recomanacions lectores dels infants i joves de Rubí

Del 10 al 25 d’abril hem pogut gaudir de les recomanacions que ens han fet els lectors i lectores més joves de Rubí des dels aparadors dels diferents comerços de Rubí Centre, de Ca n’Oriol i de Monturiol Progrés. Hi heu trobat les vostres properes lectures?
Agraïm… Llegeix més»

Super English Show Day

Us volem presentar el Super English Show Day, una proposta que sorgeix de la coordinació de mestres de llengües estrangeres dels centres del territori. Volen compartir amb vosaltres activitats i propostes en anglès.
Deixeu-vos sorprendre per aquestes propostes i no deixeu de practicar l’anglès!
Cliqueu damunt la… Llegeix més»