XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

S’han publicat les bases dels XI Jocs Florals Escolars de Catalunya, que tenen com objectiu promoure l’escriptura i la creació literària, tant en prosa com en poesia, en infants i joves de sis a divuit anys.

Al web podeu consultar les bases de l’edició d’enguany així com també les de la categoria de conte audiovisual. És important que us fixeu en les modalitats de participació, individual i/o col·lectiva, i  en el nombre mínim i màxim d’autors. Com en edicions anteriors el tema és lliure i els treballs han de ser escrits en llengua catalana o en aranès.

Per participar-hi, heu d’omplir el formulari d’inscripció indicant en quines categories ho fareu. El període d’inscripció és fins el 22 de març.

El lliurament dels treballs seleccionats pel centre (1 per categoria) serà del 2 al 24 d’abril via formulari. I l’acte de lliurament de guardons de la final del Vallès Occidental, tindrà lloc el 4 de maig, de 10,30 a 13 h l’Auditori del Casal Pere Quart de Sabadell.

Per a qualsevol aclariment podeu adreçar-vos al vostre CRP.