SANT JORDI A LES ONES

La commemoració dels 100 anys de la ràdio a Catalunya durant el 2024 pretén fer homenatge a aquest important mitjà de masses que ha acompanyat la societat catalana en moments històrics transcendents.

Ara, us convidem a participar en una nova proposta coincidint amb la diada de Sant Jordi, una jornada festiva i popular en la qual els llibres i les roses prenen els carrers de totes les localitats catalanes.

enregistrant una o diverses recomanacions literàries en format sonor d’entre 3 i 5 minuts de durada.

ESCOLA DEL BOSC DE BARBERÀ ESCOLA L’ORENETA DE BADIA
Àudios recomanacions de llibres Escola del Bosc Àudios recomanacions de llibres Escola l’Oreneta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *