Aprovades les Bases del Certamen Minerva 2024

S’han aprovat les Bases del 22è Certamen Minerva d’enguany.  Aquest certamen, organitzat des del Servei Educatiu del Vallès Occidental VII, reconeix cada curs els millors Treballs de Recerca de l’alumnat de Batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia del Vallès i Barberà del Vallès. L’acte és un reconeixement a la bona feina, tant de l’alumnat com del professorat dels nostres instituts.

En aquesta edició, l’acte de lliurament de premis tindrà lloc a l’Auditori Maria Feliu de Barberà del Vallès, el proper 10 d’abril a les 16.30.

Properament, trobareu en aquest NODES tota la informació dels treballs premiats.