Setmana Bio 2020

Davant el context actual generat per la crisi sanitària provocada per la COVID19, la Setmana Bio per l’alimentació ecològica d’enguany s’adapta a la situació actual i informarà i difondrà la producció i alimentació ecològica de manera virtual.

En aquesta nova etapa es continuarà amb les cinc famílies d’activitat, les visites a operadors ecològics virtuals, Activitats comercials, Activitats gastronòmiques i restauració, Activitats de divulgació i Activitats a l’escola.

L’objectiu és que els productors i elaboradors de productes ecològics, entitats i organitzacions interessades, administracions locals, escoles i centres docents, biblioteques, restaurants, minoristes, grans superfícies, etc., puguin organitzar aquella activitat que millor s’adeqüi a les seves necessitats, sempre dins dels objectius generals de la Setmana Bio.

Adaptarem  la pàgina web setmanabio.cat per tal de poder deixar un apartat amb tota la informació de com poder organitzar una activitat i el formulari per poder fer la inscripció, i un altre apartat a on es podran visualitzar totes les activitats que es realitzaran durant els dies de la Setmana Bio.

Més informació: http://setmanabio.cat/

Contacte: podeu posar el vostre correu com a dinamitzador, Ma. Carme Bolló , o bé el genèric de la setmana bio info@setmanabio.cat