Nova denominació dels centres educatius de Badia del Vallès

Al llarg del 1r trimestre, les escoles de Badia del Vallès han dut a terme un procés participatiu per triar el seu nou nom. Arran de la remodelació del mapa escolar, l’escola sorgida de la fusió de les antigues Sardana i Seguidillas es designava oficialment com Escola Nova de Badia i l’antiga Jota com Institut-Escola de Badia.

En els dos centres es van formar comissions per gestionar aquest procés participatiu. Es van recollir propostes d’alumnat, professorat i famílies, es van valorar i finalment tota la comunitat educativa va poder votar el nom que més els agradava.

A l’Escola Nova de Badia les propostes que es van poder votar van ser: Oreneta, Patum, Arrels, Cosmos i Tresor de la Plata. La seva justificació la donaven l’alumnat de la comissió en aquest vídeo. Hi van participar un total de 712 persones. Finalment, el nom escollit va ser Escola L’Oreneta i es va donar a conèixer a la població en un acte el dia 20 de desembre amb el desplegament d’una gran pancarta que ho anuncia. Si voleu tenir més informació, la trobareu a la pàgina web del centre.

foto!!!

A l’Institut Escola de Badia les propostes que es van poder votar van ser: Institut Escola Hipatia, Institut Escola Narcisa Freixas, Institut Escola Badia, Institut Escola La Jota, Institut Escola La Nova Jota. Hi van participar un total de 1012 persones. Finalment, el nom escollit va ser Institut Escola La Jota. Podeu saber-ne més a la pàgina web del centre.

Felicitem als dos centres per la feina feta!