Lliurament dels Premis Minerva 2022

El dimecres 20 d’abril s’ha fet el lliurament dels premis Minerva 2022 al Teatre Municipal Cooperativa de Barberà. Aquest Certamen, organitzat pels Serveis Educatius VOC VII,  premia, cada curs, els millors treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia del Vallès i Barberà del Vallès.

Enguany, hem comptat amb la presència de l’alcalde de Barberà, Xavier Garcés Trillo, l’alcaldessa de Badia, Eva Menor Contador i la directora adjunta dels Serveis Territorials al Vallès Occidental del Departament d’Educació, Ester Rivera Dolz, així com del tinent d’Alcaldia d’Educació de Barberà del Vallès, Daniel González Cabrera, i la regidora d’Educació de Badia del Vallès, Mª José Infante Guadamuro.

En l’acte, es va fer la presentació de quatre dels 8 treballs premiats. També es va comptar amb la participació d’alumnes de l’Escola Municipal de Música de Barberà i del Combo Jove de Badia. Finalment, l’alumnat premiat va rebre els diplomes i obsequis de mans de les autoritats que van presidir l’acte.

Va ser molt emotiu poder fer aquesta edició presencialment i que l’alumnat pogués estar, de nou,  acompanyat per les seves famílies i el professorat dels seus instituts.

Podeu consultar els treballs premiats a la pàgina d’aquest mateix Nodes Certamen Minerva 2021-22