Canvis al mapa escolar de Badia

El proper curs 23-24 hi haurà alguns canvis en el mapa escolar de Badia del Vallès.

A Primària, les escoles La Sardana i Les Seguidillas es fusionen i donen lloc a un nou centre que, provisionalment, es denominarà Escola Nova de Badia del Vallès. S’hi pot contactar a través del telèfon 689 351 476 i el correu electrònic, a8078336@gmail.com  Estarà ubicada a l’avinguda Via de la Plata, a l’edifici actual de Seguidillas i a l’annex, que anteriorment corresponia a l’Escola La Muñeira.

D’altra banda, l’actual escola La Jota es convertirà en escola-institut i acollirà, a més de l’alumnat d’Infantil i Primària, alumnes de 1r d’ESO (i en propers cursos de la resta de nivells d’ESO) A partir d’ara rebrà la denominació oficial d’Institut Escola de Badia. El  seu telèfon de contacte és el 937 183 758 i el correu electrònic ceiplajota@xtec.cat. Continuarà ubicat al carrer Bètica, en el seu actual edifici més el que ara ocupa La Sardana, i que amb el trasllat quedarà buit.

L’oferta de Secundària es completarà amb l’Institut Federica Montseny, que atendrà alumnat de 1r a 4t d’ESO i de 1r i 2n Batxillerat en totes les modalitats.

Finalment, el curs 23-24 l’Institut Badia, impartirà 3r i 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, a més de l’oferta de PFI i Cicles Formatius de Grau Bàsic, Mitjà i Superior de diferents famílies.