Autors a les aules

Lletres a les Aules és un programa de foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura que permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua. D’aquest programa se’n beneficien els centres educatius d’ensenyament primari, secundari i d’adults de tot el domini lingüístic.

Els centres educatius que vulguin participar-hi hauran de triar entre dues modalitats: Autors a les Aules o En Veu Alta.

Autors a les Aules és una activitat que, des de 1998, promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari i d’adults.

Autors a les Aules permet que l’alumnat lector entri en contacte directe amb els escriptors i escriptores i hi estableixi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Termini de sol·licituds:

De l’1 de setembre al 31 d’octubre

Com fer la sol·licitud:

El centres que vulguin participar en el programa hauran de fer una petició a través de l’aplicació Lletres 2.0 durant el termini de sol·licituds. Per accedir-hi caldrà introduir el codi del centre al camp de l’usuari i repetir-lo dins del quadre de la paraula clau. A “Guia de l’aplicació” trobareu com fer la sol·licitud pas a pas.

Podeu consultar o verificar el vostre codi de centre aquí.