Acte de lliurament dels premis Minerva 2023

El dimarts 18 d’abril s’ha fet el lliurament dels premis Minerva 2023 a l’Auditori de Badia del Vallès. Aquest Certamen, organitzat pels Serveis Educatius VOC VII,  premia, cada curs, els millors treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia i Barberà del Vallès.

Enguany, hem comptat amb la presència de l’alcaldessa de Badia, la Sra. Eva Menor Contador; l’alcalde de Barberà, Sr. Xavier Garcés Trillo, i l’inspector d’Educació dels Serveis Territorials al Vallès Occidental, Sr. Josep Sauló. Els acompanyaven el Tinent d’Alcaldessa de Badia, Sr. Ivan Sanz; la regidora d’Educació de Badia, Sra. Mª José Infante i el regidor d’Educació de Barberà del Vallès, Daniel González Cabrera.

Es van premiar 8 treballs de recerca de temàtica molt variada. L’alumnat va fer una interessant presentació de quatre d’aquests treballs, i dels altres quatre en vam poder visualitzar uns breus vídeos explicatius. L’acte es va completar amb l’actuació del Combo Jove de Badia i de la jove intèrpret Claudia Navarro.

Una tarda molt emotiva per reconèixer l’esforç de l’alumnat i la qualitat dels centres educatius de la nostra zona.

Podeu consultar els treballs premiats en aquest mateix NODES, clicant aquí o veure’n un resum en aquest tríptic.