7a Jornada d’Atenció a la infància, l’adolescència i les seves famílies

El Servei Educatiu VOC VII ha participat en aquesta jornada organitzada pel grup motor del Projecte de Treball en xarxa de Badia, integrat per professionals dels àmbits educatiu, social i sanitari.

El grup motor organitzador va convidar a la professora agregada a la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona Begoña Román Maestre, experta en ètica, membre de diferents comitès d’ètica de Catalunya i autora de nombroses publicacions, que va presentar la ponència “L’ètica en els serveis d’atenció a la infància i l’adolescència: sobre el poder i els límits”.

Posteriorment, es van dur a terme grups de reflexió amb professionals de diferents disciplines al voltant dels aspectes ètics de la intervenció.

Al final de l’acte es va fer un reconeixement a la Sra Eva Muñoz per la seva feina com a directora de l’EAP de Badia en els darrers anys, i que es jubilarà a final d’aquest curs.

A la trobada també hi van participar representants del CAP Salut, de la Unitat de Salut Mental, de les escoles, instituts i escoles bressol del municipi, d’entitats com Aldees Infantils, Creu Roja, Proinfància, MAIN, Cáritas, de l’Equip d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (EAIA), Policia Local, tècniques, el tinent d’alcaldessa de l’Àrea d’Acció Comunitària Inclusiva de l’Ajuntament, Josep Martínez, i regidors, així com professionals dels serveis socials bàsics de Badia del Vallès i de Barberà.