20è Certamen Minerva

El proper 20 d’abril tindrà lloc l’acte de lliurament de premis del Certamen Minerva. Ens fa molta il·lusió poder-ho fer presencialment, després de dos anys telemàtic.

El Certamen Minerva, organitzat des del Servei Educatiu del Vallès Occidental VII, reconeix cada curs els millors Treballs de Recerca de l’alumnat de Batxillerat dels instituts de la zona educativa de Badia del Vallès i Barberà del Vallès
L’acte és un reconeixement a la bona feina, tant de l’alumnat com del professorat dels nostres instituts. A més, esdevé un mitjà per difondre exemples entre els companys i les companyes que, en el futur, hauran de fer els seus propis treballs.

L’alumnat premiat podrà comptar amb la companyia de familiars i amics en un moment tan significatiu. A més, hi participaran alumnes de l’Escola de Música de Barberà i el Combo Jove de Badia.

Aquí teniu el recull d’alumnes i treballs premiats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *