Recursos audiovisuals per a la Setmana de l’Alfabetització Mediàtica (AMI)

A nextus estan compromesos amb l’educació mediàtica i és per això que s’han adherit a la Setmana Mundial de l’Alfabetització Mediàtica promoguda per la UNESCO .

Del 23 al 25 d’octubre et proposem que treballis amb el teu alumnat la manera de com accedim i consumir continguts. Qüestionem-nos tot allò que mirem i dotem l’alumnat de recursos que fomentin una mirada reflexiva i crítica sobre l’Educació en Comunicació.… Llegeix més»

Mirades de Mestres ICE UAB

L’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB obre una nova convocatòria del seu Seminari de reflexió pedagògica Mirades de mestres dirigit a centres de tots els nivells educatius no universitaris i que forma part del programa Innovar per Aprendre.… Llegeix més»

TALLERS Coeducatius per a l’alumnat a Ripollet

Des del SIAD (Servei d’Informació i Atenció a la dona) de l’Ajuntament de Ripollet, s’engega una nova iniciativa de col·laboració amb els centres escolars per aquest curs 23-24.

La proposta consisteix en uns tallers coeducatius adreçats a l’alumnat tant d’educació infantil com primària, amb una durada de 30 minuts.… Llegeix més»

UNA REALITAT A L’OMBRA: ABÚS SEXUAL INFANTIL

Aquest curs 23-24, volem crear un espai per posar l’atenció i reflexionar sobre altres situacions silencioses que impacten en el benestar de l’alumnat, com és l’abús sexual infantil i que esdevé, una situació complexa per la gestió i acompanyament en els centres.… Llegeix més»

L’ESSPURNA: PROGRAMA DE COOPERATIVES D’ALUMNAT

L’ESSpurna és el programa d’impuls a la creació i acompanyament a la consolidació de cooperatives d’alumnes en centres educatius. És un projecte que es troba emmarcat en el Programa d’Economia Social del Departament de Treball i Empresa de la Generalitat de Catalunya, destinat a sensibilitzar, divulgar i proporcionar el model d’emprenedoria cooperativa en els centres educatius. Aquest programa educatiu està adreçat principalment a l’alumnat de primària, secundària, batxiller… Llegeix més»