Aconsegueix el segell de bones pràctiques! Biblioteques Escolars!

Aquests són els segells de bones pràctiques per a aquest curs.

Us deixem l’enllaç amb informació de com aconseguir-los i així poder difondre experiències de qualitat de biblioteques escolars, afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.

Són experiències que mostren bons models de funcionament i el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Criteris de selecció

• Actualitat: que el centre o la xarxa que la porta a terme estigui en funcionament i l’experiència sigui innovadora.
  • Transferibilitat: que pugui ser transferida a un altre centre o territori.
  • Sostenibilitat: que no sigui una activitat puntual sense continuïtat, sinó que tingui durada en el temps.
  • Qualitat: que sigui rica i interessant des del punt de vista pedagògic.
  • Participació: que afavoreixi la implicació de diferents agents i la relació amb l’entorn.

Publicació de l’experiència

Les experiències seleccionades (hauran de complir els criteris de selecció) es publicaran a l’espai nodes BESCAT per tal de fer-ne difusió i donar visibilitat. Aquestes experiències no es publiquen automàticament. Serà per ordre d’arribada i de manera periòdica.

Més informació.