Treballs de Recerca de Batxillerat

Saps que els alumnes de batxillerat han de fer un treball de recerca?

El fan tots els i les alumnes de Catalunya i alguns dels treballs són d’una qualitat i d’un nivell espectacular. L’alumnat fa un esforç important per iniciar-se en una pràctica que els aproxima a l’enfocament, el treball i l’objectiu dels estudis universitaris, per aquests motius el treball de recerca esdevé un entrenament molt pràctic.

Des dels ajuntaments de Montcada, Ripollet i Santa Perpètua es valora molt l’esforç dels estudiants de batxillerat i cada any se celebra un acte conjunt on es reconeixen els treballs de recerca més destacats de cada institut.

Sou finalistes? Empleneu el formulari!

En què consisteix l’acte?

L’acte és un reconeixement a l’alumnat de batxillerat i en especial, als que heu fet un treball de recerca que el professorat del vostre centre ha considerat rellevant. Cada centre de batxillerat de Montcada, Ripollet i Santa Perpètua, selecciona dos treballs que recerca: els autors i les autores d’aquest treballs són els protagonistes de l’acte. A part de l’acte, també s’elabora una publicació amb el resum de tots els treballs seleccionats! Val molt la pena mirar-se’l! Us convidem a fer-ho!

Clicant les publicacions podreu veure informacions de l’acte, fotos i resums dels treballs de recerca seleccionats!

CURS 2017/18 CURS 2018/19 CURS 2019/20
CURS 2020/21 CURS 2021/22

Tens alguna pregunta? Vols comentar-nos alguna cosa? Escriu-nos a a8930039@xtec.cat o truca’ns al 935 647 639