Formació d’UNICEF sobre els drets dels infants

El curs Viure (aprendre i ensenyar) els drets de la infància a l’escola és un curs en línia gratuït. Està inclòs dins el catàleg de formació del Departament. Consta de 40 hores i està estructurat en sis mòduls de contingut amb activitats diverses que t’ajudaran a anar assolint els objectius d’aprenentatge marcats en cada una de les unitats didàctiques que el conformen.

El període d’inscripció estarà obert fins el dia 18 de gener de 2019 i et pots adreçar a Maria Mur per fer la inscripció mmur@unicef.es  o al telèfon 93 453 17 82 extensió 2108.

Podeu trobar més informació i inscriure-us a:

http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/info-general/cercador-activitats/   codi: 9000700934

Essent un curs en línia, hi podràs accedir a l’hora del dia i des del lloc que et sigui més còmode. Comptaràs amb el suport d’un coordinador tècnic per resoldre qüestions operatives i amb espais al fòrum per opinar i intercanviar idees amb els altres alumnes.

L’objectiu del curs és proporcionar formació i pautes al professorat que aposta per una educació que tingui incorporada la perspectiva dels drets de la infància de forma integral.