Mary Shelley & Frankenstein (teatre en anglès- 4t ESO)

Aquest dijous dia 18 d’abril han tingut lloc, al Teatre Ateneu de Tàrrega, dues sessions de l’obra musical en anglès Mary Shelley & Frankenstein adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO dels centres educatius de la comarca.

Un total de 384 alumnes han assistit a les dues representacions d’aquesta obra. Una comèdia divertidíssima que reivindica les dones escriptores, reflexiona sobre el bullying i fa l’ullet a la intel·ligència artificial.

Aquesta activitat està organitzada conjuntament amb l’Àrea d’Educació del Consell Comarcal de l’Urgell i subvencionada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya  i l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació de l’Urgell.