Pla Educatiu d’Entorn de Bellpuig

El dia 17 de gener es va presentar el Pla Educatiu d’Entorn de Bellpuig, un conveni entre la Generalitat i l’Ajuntament de Bellpuig que representa un Compromís comunitari per a l’èxit educatiu.

Els objectius generals son:

• Contribuir a la millora de les condicions d’escolarització i a l’èxit escolar i educatiu.
  • Potenciar l’educació en valors i el compromís cívic dels alumnes en un marc de convivència.
  • Potenciar la implicació de les famílies en l’educació dels fills i la participació en la vida escolar.
  • Promoure l’educació intercultural i l’ús de la llengua catalana com a elements de cohesió social.

Amb la presència dels directors/es dels centre educatius de Bellpuig, les regidories de cultura i esport i els representants del teixit associatiu de la vila, la presentació va ser a càrrec de Jordi Estiarte (alcalde de Bellpuig), Claudi Vidal (director dels serveis territorials d’educació de Lleida), Marta Castellà (inspectora del Departament d’educació), Carme Moncasí (directora del LIC), Anna Grífol (directora del LIC) i Imma Oliva (regidora d’ensenyament Ajuntament de Bellpuig).

Us enllacem la pàgina oficial del PEE de Bellpuig.