Rapopzel (teatre en anglès – 6è)

El passat divendres dia 19 d’abril van tenir lloc, al Teatre Ateneu de Tàrrega, dues funcions de l’obra teatral en anglès Rapopzel, de la companyia Jumping Ducks adreçades a l’alumnat de 6è dels centres educatius de la comarca.

Un total de 545 alumnes van poder gaudir d’aquesta versió actualitzada de la història dels germans Grimm: es tracta la solitud, les xarxes socials, la fama a qualsevol preu i les relacions superficials. Amb aquesta representació es dona per acabada la programació dels teatres dins del PCSEU 23-24.

L’activitat està organitzada per l’Àrea d’Educació del Consell Comarcal de l’Urgell junt amb el Servei Educatiu de l’Urgell, i subvencionada pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’ Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida.