Somiem més que mai!

Aquest ha estat un curs especial i l’alumnat no ha pogut participar del projecte Brass Band

Tot i així la música ha estat ben present a través d’una nova proposta coordinada per la comissió Brass Band del Pla Educatiu d’Entorn 0-20 de Tàrrega.

L’alumnat de diferents centres de Tàrrega, que hauria fet la Brass Band enguany, ha participat en la interpretació col·lectiva de la cançó “Somni” una de les obres que formen part del Camp d’Aprenentatge Pau Casals. També hi ha col·laborat alumnat i professorat de l’Escola Municipal de Música de Tàrrega i professionals del CRP Urgell que han enregistrat i editat la imatge i el so.

El Pla Educatiu d’Entorn 0-20 de Tàrrega desitja que gaudiu molt del vídeo, tant com ho ha fet l’alumnat participant i els diferents agents educatius implicats i implicades en aquesta iniciativa!