Violència: Tolerància zero

Col·lecció de materials (llibres, dossiers, CDs) dirigit a diferents sectors de la societat que tenen per objectiu comú, contribuir a la millora de la vida social.

Un primer bloc és un programa educatiu dirigit a l’alumnat primària i a secundària i al seu professorat amb l’objectiu de contribuir a la construcció quotidiana d’un espai comú sense violència, un problema que ens afecta a tots.

Aporta moltes activitats de temes com drets humans i violència de gènere, el sexisme en el llenguatge, la violència i els mitjans de comunicació. A més, les activitats van acompanyades de dades dels drets humans, la violència de gènere, entre d’altres.

En La guia pràctica per a la prevenció de la violència a secundària  es desenvolupa la línia de prevenció de la violència per a la impartició de tallers de prevenció de la violència adreçats a alumnat de 3r i 4t d’ESO.

La guia pràctica que es presenta pretén contribuir a la construcció quotidiana d’un espai comú sense violència i afavorir que siguin els mateixos joves els qui traslladin a l’acció la seva conscienciació sobre el fenomen de la violència.

Aquesta guia té com a finalitat la promoció de relacions igualitàries en educació secundària. S’aborda la violència des de diferents perspectives: Activitats introductòries o bàsiques; Activitats “Gènere i sexisme”; Activitats “Relacions de parella i amor  romàntic”; Activitats “violència de gènere”; Activitats “Assetjament escolar”.

I encara hi ha un altre bloc que és un programa de suport psicosocial per a dones amb el sumari següent: Construïm el grup; De la identitat de les víctimes a la dels supervivents; Dels relats vivencials a la narrativa autobiogràfica; De la dependència i el control a l’autonomia i la comunicació; De l’estrés a la comptabilitat amb tasques vitals; De l’aïllament al suport social; i De la desorientació al projecte de vida. A més, també inclou un DVD.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *