V Jornada de presentació dels Premis Baldiri Reixac a Martorell

Jornada que la fundació Carulla organitza enguany a Martorell per valorar i compartir alguns dels treballs premiats a la 38ena edició dels Premis Baldiri Reixac, els quals han suposat un reconeixement explícit a la bona tasca de centenars de centres educatius i de mestres i de milers d’alumnes de les escoles d’arreu dels territoris de parla catalana,

La jornada d’enguany es realitzarà el dia 22 d’octubre al Centre Cultural de Martorell i es presentaran les noves bases dels XXXIX Premis Baldiri Reixac en la convocatòria per al curs 2016-17, recordant les possibilitats didàctiques de l’entorn web http://bonespractiquesbaldiri.cat, realitzat conjuntament amb la UOC on s’inclouen les experiències guardonades dels darrers anys.

Per participar a la Jornada heu de fer la inscripció abans del dia 10 d’octubre

S’acreditaran 5 hores d’assistència i s’obsequiarà als assistents amb un refrigeri

(les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció)

Programa de la Jornada –  + Informació

Són objectius de la Jornada:

• Enfortir els lligams entre l’extensa xarxa que avui formen les escoles i els ensenyants que han participat en els premis al llarg d’aquests anys.
  • Donar visibilitat al treball dut a terme pels diferents centres educatius, ensenyants i alumnes de totes les etapes educatives.
  • Difondre el coneixement generat i acumulat a través dels diferents projectes presentats.
  • Conèixer i compartir experiències i bones pràctiques educatives.
  • Promoure la innovació educativa.
  • Consolidar una escola compromesa amb el país, la seva llengua i la seva cultura.