Taller Apadrinem patrimoni

S’obre el període d’inscripció d’un taller sobre Apadrinem patrimoni de 15 h de certificació (12 h presencials+3 h de treball intern),  amb la finalitat d’apropar el programa Apadrinem al professorat de primària i Secundària. Són molts els centres que participen amb el seu alumnat en aquest programa que consisteix a  apadrinar un element del patrimoni monumental, cultural o natural per part d’un centre educatiu. La Terra Alta té molts elements patrimonials que poden ser apadrinats, i l’alumnat pot aprendre molt del seu entorn.

Els continguts del taller seran:

1. Ús de les fonts primàries i materials;
  2. La competència informacional: Cercar informació. Tractar informació. Comunicar coneixement;
  3. Disseny i avaluació del projecte de centre;
  4. Presentació d’experiències de centres de secundària i primària.

Si hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb el CRP de la Terra Alta 977- 420397