Setmana del CodeWeek, 2018

A la Terra Alta es farà una conferència el dia 16 d’octubre a Gandesa, de 17.30 a 19.30 que porta per títol Robòtica a l’escola: punt de partida. La conferència anirà a càrrec de la Cinta Cugat, mestra i coordinadora TAC de la ZER Terra Alta Nord.

El codi de l’activitat és: 8100291810

Robòtica a l’escola: punt de partida

Descripció:

L’objectiu principal d’aquesta conferència és oferir recursos i estratègies per començar a instaurar la programació i la robòtica a les escoles.

Objectius:

– Conèixer el món de la programació, la robòtica i les seves aplicacions didàctiques en Educació Infantil i Primària.

– Conèixer casos pràctics d’ús  dels Beebots/Docs en diferents nivells educatius.

– Iniciar-se en diferents aplicacions de programació.

– Compartir experiències sobre l’ús didàctic de la programació.

Continguts:

-Paper de la programació i la robòtica a les escoles.

-Competències bàsiques que es treballen mitjançant el llenguatge de programació.

–  Instruments bàsics per treballar la programació a les aules en diferents nivells.

-Aplicacions didàctiques de la programació i la robòtica.