Propostes de formació i actuacions extraordinàries

Des del SE Terra Alta volem col·laborar  en l’adopció de mesures extraordinàries  en relació al suport al professorat mitjançant recomanacions, orientacions i recursos metodològics i de formació, que  proporcionin oportunitats per al desenvolupament professional docent en condicions excepcionals. Ahir ja us vam enviar algunes propostes, recursos i formacions que podeu fer.

Així, avui us recomanem que mireu la portada de l’XTEC on trobareu els Recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge; Formació extraordinària oberta; l’Edu 365, amb propostes d’activitats d’autoaprenentatge per al vostre alumnat; i un enllaç al twitter per seguir les darreres informacions.

Seria interessant conèixer experiències dels vostres centres que en aquesta situació d’alarma i confinament optimitzeu espais de treball telemàtic amb el vostre alumnat.

Us animem, doncs, a explicar-nos les tasques, experiències i treball que feu, i  que els compartiu a la vostra pàgina web.