PROJECTE FER.cat

Aquest projecte neix amb l’objectiu estratègic de despertar el talent emprenedor, treballant la creativitat, la capacitat d’innovar, fomentant la confiança amb ells mateixos, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes concrets, facilitant que aprenguin a cercar oportunitats i aprofitar els recursos que ofereix el món rural. I a la vegada posar a disposició del professorat materials i metodologia que motivin l’aplicació transversal de la competència bàsica: aprendre a emprendre.

El projecte FER.Cat en aquesta primera anualitat treballarà part d’uns materials provinents d’un projecte de Cooperació desenvolupat durant el curs 2010-2011 anomenat Futuros Emprendedores Rurales, els materials del qual els podeu trobar a la pàgina web http://www.futurosemprendedores.com/recursos-didacticos
El projecte FER.Cat en aquesta primera anualitat adaptarà els materials del “bloque 2”, traduint-los al Català i adaptant-los a l’anglès de cinquè de primària.

En aquest curs 2016-2017 es proposa als centres educatius treballar els materials del “bloque 2” que com us explicarem és tema d’invents i d’inventors i a la vegada es proposa una activitat és una entrevista a un empresari del territori, la idea és que siguin els alumnes els qui busquin informació sobre l’activitat empresarial i sobre la vida de l’empresari i li puguin fer una entrevista amb les preguntes que els alumnes considerin més interessants.