Premi del concurs Rentem-nos les mans quan toca, del programa Higiene de les mans

Ahir va tenir lloc a la Biblioteca de Gandesa el lliurament de premis del concurs Rentem-nos les mans quan toca, dins del Programa Higiene de les mans que organitza conjuntament l’Institut Català de la Salut Terres de l’Ebre i el Departament d’Ensenyament.

El dia 5 de maig se celebra el dia Mundial de la Higiene de les mans, com a part de l’estratègia de millora de la higiene de mans impulsada per l’OMS. Rentar-se les mans és, com tots sabem un procediment senzill i econòmic, però, a més, és el procediment bàsic més important per afavorir la higiene general i prevenir la transmissió d’infeccions.

Dins del programa s’organitza un taller que l’imparteixen les infermeres de la comarca de la Terra Alta per a l’alumnat de primer de cicle inicial i també un concurs de dibuix.

L’acte va comptar amb la presència del president del Consell comarcal i alcalde de Gandesa, el sr. Carles Luz; el sr. Pere Vidal, director adjunt dels ST Ensenyament Terres de l’Ebre; el sr. Francisco J Guardia , director de l’equip d’atenció primària de la Terra Alta de l’ICS a Terres de l’Ebre; i Joan Carlos Espuny Gisbert, director de Caixa Bank de Gandesa que és la patrocinadora dels premis del concurs.

Els guanyadors i guanyadores aquest any han estat:

De l’Institut Escola Mare de Déu del Portal de Batea: Íngrid Vaqué Rams

De l’Escola Sant Blai de Bot Clara Carbó Barrobés