L’alumnat de la ZER Terra Alta Nord realitzen uns stop-motion en l’assignatura de religió

Els xiquets i les xiquetes de Cicle Inicial de la ZER Terra Alta Nord han fet uns Stop-Motions de la història d’Adam i Eva.

I a cicle mitjà han estudiat els miracles de Jesús. Primer van veure un vídeo i van escriure els miracles que hi van aparèixer en el vídeo. Tot seguit es van dibuixar ells mateixos  fent un miracle ajudant alguna persona com si tinguessin superpoders. I, per acabar, van escollir un dels miracles.

Felicitats per la iniciativa!