Ja s’acaba la Mostra de Teatre escolar

Avui hem acabat  la XXVIII Mostra de Teatre escolar a la Terra Alta, amb gran èxit de participació. Totes les escoles de primària hi han participat, i en algunes amb dos o tres obres.

Ahir dijous i avui divendres ha estat el torn de les escoles Cèsar Martinell del Pinell de Brai, La Gessera de Caseres, l’IE Mare de Déu del Portal de Batea, Sant Blai de Bot i Los Castellets de La Fatarella.

Des d’aquí donem les gràcies a l’Ajuntament del Pinell de Brai i a l’Escola Cèsar Martinell per la seva col·laboració.