IV Certamen Jocs Florals escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca els IV Jocs Florals Escolars de Catalunya. La quarta convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

El Departament d’Ensenyament, en aquesta quarta edició,  convoca una nova categoria la del conte audiovisual il·lustrat. Està adreçada a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant  el treball interdisciplinari des de l’ àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’ àmbit artístic.

Podeu consultar aquí les bases.

Les bases per al conte audiovisual il·lustrat les trobareu aquí

En el bloc Conte audiovisual il·lustrat  podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte
de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’ elaboració del
conte audiovisual.