Dia Mundial de la Conscienciació davant d’una aturada cardíaca

El dia 16 d’octubre se celebra el Dia Mundial de la Conscienciació davant d’una aturada cardíaca, sota el lema Tots els ciutadans del món poden salvar una vida. Animem a tots els centres educatius, professorat, alumnat, famílies i a tota la comunitat educativa a participar-hi durant aquest mes d’octubre fent activitats per donar a conèixer que a l’escola aprenem el Suport Vital, perquè les nostres mans poden SALVAR una vida.

Us proposem uns exemples d’activitats:

–  Fer difusió del cartell del Dia Mundial RCP 16 d’octubre de 2021 que hem enviat als centres educatius.

–  Activitats al pati representant alguna part de la metodologia en espiral que treballeu dins del currículum, a les aules  en Suport Vital Bàsic (coreografia, música..)

–  Elaboració de pòsters, cartells…. Imatges i vídeos.  Enllaços a escollir, depenent de l’edat de l’alumnat i/o destinataris.

#svbeterresdelebre #svb #suportvitalbàsic #suportvitalescola