Conferència sobre el Treball globalitzat de l’INS Quatre Cantons

El passat dia 30 de novembre, Tomàs Padrosa de l’Institut Quatre Cantons de Barcelona va oferir una conferència que organitzava el Col·lectiu de Mestres de la Terra Alta, a l’Institut de Gandesa.

Tomàs Pedrosa ens parlà com realitzen els dos tipus de Treballs per Projectes a secundària que anomenen Treball globalitzat per centres d’interès i Treball globalitzat de proposta externa. A partir dels TG que és com els anomenen els alumnes, es treballa de manera interdisciplinar, per competències i de manera personalitzada, a la vegada que també es treball en grups cooperatius.

La participació del professorat de secundària va ser molt positiva i es va mostrar molt interessat en la manera de treballar del centre barceloní.

En aquests dos vídeos es pot veure el funcionament del centre.

L’alumnat i el professorat comenten els projectes: