Concurs Joves i Mobilitat, 10a edició del RACC

Joves i Mobilitat és un concurs amb què el RACC pretén que en els joves treballin aspectes de mobilitat sostenible i segura. El seu objectiu principal és promoure actituds que fomentin entre els joves una mobilitat responsable.

Qui pot participar?

La participació va adreçada als alumnes d’entre 13 i 17 anys de Secundària, Batxillerat  i Cicles Formatius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 17 anys membres de casals de joves o centres de lleure de Catalunya.
Com participar?

Els joves poden participar sols o amb un grup de fins a tres components. Per fer-ho, han de registrar-se al web del concurs (www.jovesimobilitat.cat) per poder publicar ells mateixos les seves propostes.
El concurs designa un tema específic de treball per a cada edició.
Per l’edició actual es treballa:

• Mobilitat i Medi ambient

La presentació de treballs pel concurs comença el 12 de desembre del 2016 i acaba el 28 d’abril del 2017.

Per registra-se, consultar les bases, la documentació de suport i participar entrat al web:
www.jovesimobilitat.cat

baner-joves-i-mobilitat