CONCURS FELICITACIONS DE NADAL 2019

BASES CONCURS FELICITACIONS DE NADAL 2019

Participants

1. Podran participar tots els alumnes dels centres de primària i Secundària de la Terra Alta.
  2. Hi haurà dos categories: primària i secundària.
  3. Els alumnes es podran presentar en grups de 4 o 5, i cada centre podrà aportar un màxim de tres vídeos.

Característiques de la Postal

1. Els microcurtmetratges presentats es poden elaborar amb diferents tècniques audiovisuals (stopmotion, animació, videoclip, videoclip musical…)
  2. El tema estarà relacionat amb motius nadalencs i hauran de ser inèdits i originals.
  3. La felicitació es presentarà en un document digital amb format avi o mp4, i amb una durada entre 15 i 35 segons.
  4. L’arxiu de la felicitació portarà un “sobrenom” o pseudònim amb el que concurseu.
  5. El vídeo haurà d’incloure el següent text:“ El Servei Educatiu de la Terra Alta us desitja unes bones festes i un feliç 2020”.

Presentació i terminis

1. El termini d’admissió finalitzarà el dia 13 de desembre de 2019 a les 18h. El microcurtmetratge s’haurà de lliurar via email a l’adreça del Servei Educatiu de la Terra Alta e3870804@xtec.cat indicant en l’assumpte CONCURS FELICITACIÓ NADAL. En un arxiu adjunt, s’indicarà la categoria (primària o secundària), el curs, i els noms i cognoms del integrants del grup.

Jurat i premis

1. El jurat estarà format pels membres del Servei Educatiu de la Terra Alta.
  2. El veredicte del jurat es farà públic a la pàgina web del centre. El premi podrà quedar desert si els microcurtmetratges presentats no tenen la qualificació artística requerida.
  3. Els dissenys guanyadors de cada categoria serviran per felicitar les festes de Nadal a tots els centres, Serveis Educatius de Catalunya, administracions locals i institucions.
  4. Els alumnes guanyadors dels curtmetratges tindran un premi i també s’atorgaran uns diplomes per la seva participació als autors dels 2 microcurtmetratges semifinalistes.