Concurs de postals de Nadal

Des del CRP de la Terra Alta organitzem un concurs de postals de Nadal en el qual hi podran participar tots els alumnes dels centres de primària i secundària.
El tema ha d’estar relacionat amb motius nadalencs i hauran de ser inèdits i originals.
Els dissenys guanyadors de cada categoria serviran perquè el Servei Educatiu de la Terra Alta feliciti les festes de Nadal  a tots els centres educatius, Serveis Educatius de Catalunya, administracions locals, comarcals i institucions.
Us animem que hi participeu. Feu extensiu el correu a tots el mestres i professorat que puguin estar interessats que el seu alumnat hi participi.
Les bases són les següents:

Participants

1. Podran participar tots els alumnes dels centres de primària i Secundària de la Terra Alta.
  2. Hi haurà dos categories: primària i secundària.
  3. Cada alumne podrà aportar un màxim de dos postals.

Característiques de la Postal

4.El tema estarà relacionat amb motius nadalencs i hauran de ser inèdits i originals de l’alumne/a que figuri com a autor/a

5.Es pot utilitzar qualsevol tècnica artística: fotografia, composició, dibuix, animació, GIF, vídeo-postal.

6.Les postals tindran un tamany A5 i s’hauran de presentar en SUPORT DIGITAL en format PDF.

7.En el cas de les animacions/vídeo-postals es presentarà en un document digital amb format JPEG o MP4 respectivament, i en cap cas podran superar els 10 megabytes

8. L’arxiu de la postal portarà un “sobrenom” o pseudònim.

9.La postal haurà d’incloure el següent text:“ El Servei Educatiu de la Terra Alta us desitja unes bones festes i un feliç any 2017”.

10.Cal que la postal no estigui signada.

Presentació i terminis

11. El termini d’admissió finalitzarà el dia 12 de desembre de 2016 a les 18h. La postal s’haurà de lliurar via email a l’adreça del Servei Educatiu de la Terra Alta e3870804@xtec.cat . En un arxiu adjunt, indicant en l’assumpte CONCURS POSTAL NADAL i indicant en el cos del concurs el vostre curs, nom i cognoms.

Jurat i premis

12.El jurat estarà format pels membres del Servei Educatiu de la Terra Alta.

13.El veredicte del jurat es farà públic a la pàgina web del Servei Educatiu. El premi podrà quedar desert si les postals presentades no tenen la qualificació artística requerida.

14. Els disseny guanyadors de cada categoria servirà, per felicitar les festes de Nadal a tots els centres, Serveis Educatius de Catalunya, administracions locals i institucions.

15.També s’atorgarà un diploma per a la seva participació als autors de les 2 postals semifinalistes.