Celebració Dia mundial Conscienciació aturada cardíaca

El passat dia 17 d’octubre vam celebrar el Dia mundial de de la Conscienciació davant d’una aturada cardíaca amb una formació de Reciclatge Suport vital Bàsic on hi vam participar deu mestres de la comarca, amb les formadores Montserrat Trullén, coordinadora del Pla Català d’Esport a l’Escola a les Terres de l’Ebre i Beatriz Ruiz, professora de l’IE el Portal de Batea i membre del grup de treball del Pla Català d’Esport a l’Escola TEB.

El dia mundial senyalat és el dia 16 d’octubre, però aquest curs essent diumenge es va passar al dia 17. Amb el lema del dia mundial de la Conscienciació davant d’una aturada cardíaca TOTS ELS CIUTADANS DEL MÓN PODEN SALVAR UNA VIDA”animem als centres educatius, professorat, alumnat, famílies i a tota la comunitat educativa a participar-hi durant aquest mes d’octubre, fent activitats per donar a conèixer que a l’escola aprenem el Suport Vital, perquè les nostres mans poden SALVAR una vida.

Us proposem algunes activitats:

• Fer difusió del cartell del Dia Mundial RCP 16 d’octubre de 2022
  • Activitats al pati representant alguna part de la metodologia en espiral que treballeu dins del currículum, a les aules, en Suport Vital Bàsic (coreografia, música..)
  • Elaboració de pòsters, cartells…. Imatges i vídeos.  Enllaços a escollir, depenent de l’edat de l’alumnat i/o destinataris:

Suport Vital Bàsic a l’adult

Seqüència en format còmic