11a edició de Joves i mobilitat. RACC

El RACC organitza un any més Joves i Mobilitat, un concurs adreçat a nois i noies de 13 a 17 anys d’arreu de Catalunya. El concurs promou que els centres escolars treballin aspectes de mobilitat segura i sostenible. El seu objectiu principal és potenciar actituds que fomentin una nova forma de moure’s entre els joves.

En la 11a edició, el concurs Joves i Mobilitat, centra la seva temàtica en “Seguretat viària i convivència entre diferents maneres de moure’s: cotxe, moto, bici, vianants”, per fer reflexionar als més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI.

Joves i Mobilitat és un projecte educatiu amb propostes didàctiques que permeten treballar amb els alumnes de Secundària, Batxillerat o Cicles formatius les temàtiques proposades al concurs Joves i Mobilitat, per tal de generar un canvi cultural en el més joves sobre els reptes de la mobilitat del segle XXI, com són la seguretat viària i la mobilitat sostenible.

L’objectiu d’aquest projecte educatiu és aportar propostes didàctiques als mestres, professors i professionals de la seguretat viària, orientades a informar i formar als joves per una mobilitat més responsable, segura i sostenible.

Les bases les podeu trobar aquí

Els premis consisteixen en:
• Article d’opinió guanyador: una GoPro per a cada membre del grup.
• Anunci gràfic guanyador: una GoPro per a cada membre del grup.
• Videorelat guanyador: una GoPro per a cada membre del grup.
• Finalistes de les tres categories: un iPod per a cada membre del grup.
• Classe guanyadora: una estada de 2 dies a Port Aventura (fins a 30 alumnes).
• Professor més motivador: pack Escapada Relax per a 2 persones.

Podreu trobar més informació a la pàgina web:  http://jovesimobilitat.cat/