X Jornada d’Educació Primària Terres de l’Ebre. Aliances amb l’entorn

DESCRIPCIÓ

La “X Jornada d’Educació Primària Terres de l’Ebre” vol fer difusió als centres educatius de com desenvolupar projectes establint aliances amb institucions. La finalitat d’aquests projectes educatius ha de permetre la innovació i la qualitat de les accions que es duguin a terme per aconseguir que l’alumnat d’educació primària assumeixi les competències proposades esdevenint projectes de referència al territori en el que col·labora tota la comunitat educativa.

OBJECTIUS

• Enfortir el projecte educatiu del centre que s’enriqueix amb el coneixement de la institució amb la finalitat de construir experiències educatives innovadores.
  • Desenvolupar situacions d’aprenentatge competencials i vivencials basades en propostes de diferents institucions.
  • Valorar el compromís dels docents i la comunitat educativa per aconseguir juntament amb les institucions un compromís social actiu.
  • Conèixer experiències de referència de centres educatius que han dut a terme aliances amb institucions.
  • Adquirir experiència de treball en xarxa a l’hora de treballar en projectes comuns.

08.30 h. Recepció dels assistents

09.00 h. Inauguració de la jornada

09.30 h. Sr. David Vilalta Murillo. Magnet: Aliances per a l’èxit educatiu. Què entenem per èxit educatiu?

10.30 h. Escola Consol Ferré. Amposta. Compartim moments

11.00 h. Descans

11.45 h. Escola Saavedra. Tarragona. Creix al Saavedra, connect@t al futur

12.15 h. Escola Octavio Paz. Barcelona. Una escola oberta a l’entorn

12.45 h. Escola Sant Llatzer. Tortosa. Teixim aliances

13.15 h. Cloenda de la jornada

Data: 28 de març

Horari: de 9,00h a 14,00h

Lloc: Campus URV Terres de l’Ebre. Av. Remolins 13-15 Tortosa

Activitat reconeguda pel Departament d’Educació a través de l’ICE URV (codi 8000040021) amb una certificació de 5 hores.