WebQuest Coneguem La Fontcalda

WebQuest creada per a l’alumnat de cicle mitjà de la Terra Alta que participa en el Programa Coneix la Terra Alta que organitza el Centre de Recursos Pedagògic de la Terra Alta.

Amb grups de quatre alumnes aniran contestant les activitats que  proposem a l’apartat de Procés.

Aquí podreu trobar el solucionari

Aprendran molt d’aquesta població, però encara n’aprendran més el dia de la sortida. Els alumnes de l’IE de la Mare de Déu del Portal els faran de guies i els portaran a molts dels llocs dels quals han estat buscant informació.

També s’ha preparat una Cacera del Tresor, per si es vol fer l’activitat més curta. També teniu el solucionari