Webinar Claustre Obert

El proper dijous 11 de febrer a les 18h tindrà lloc el webinar Com organitzar el centre en un context d’educació híbrida? on tres dels centres que formen part del Projecte pilot d’Educació Híbrida ens explicaran com s’organitzen. El CFA La Garrotxa exposarà com funciona la seva aula d’autoformació, l’Institut Vall de Llémena explicarà com atenen a l’alumnat confinat i quins suports tècnics fan servir, i l’Institut Terra Roja ens detallarà la seva organització horària i les eines digitals que han posat a l’abast de l’alumnat.

Esperem que sigui del vostre interès.