Tornen Els Baldiri per transformar l’educació!

Arts i llengua per als nous reptes socials i educatius

Arriba la 44a edició dels Premis Baldiri Reixac, en un moment de nous reptes per al nostre sistema educatiu, com l’emergència emocional i el qüestionament del model d’immersió. És per això que la Fundació Carulla adapta les bases d’aquests guardons anuals per impulsar i reconèixer projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI des de les arts, la cultura i la llengua catalana.

Si sou un centre educatiu amb propostes transformadores i creatives, compromès amb els reptes socials i culturals actuals, que treballa i educa amb la cultura, la llengua i les arts com a eines de canvi… aquests són els vostres premis!

Oferim un entorn d’acompanyament i fins a 40.000 € en premis per impulsar els vostres projectes:

• Premi Baldiri Escola – 10 premis de 3.000 €
    • Premi Baldiri Escola – Arts i reptes socials (5 premis)
    • Premi Baldiri Escola – Arts i Llengua (5 premis)

Teniu temps fins al 28 de febrer per inscriure-us.

Consulteu les bases aquí.

Baldiritza’t i transforma!