Recomanem el llibre Famílies i mestres…

El llibre Famílies i Mestres,entendre’ns per educar de l’Anna Ramis Assens, mestra i pedagoga.

families_i_mestres_entendrens_per_educar-ramis_assens_anna-9788497665742

La relació entre les famílies i l’escola és complexa, en lloc d’anar alhora, de vegades ens enfrontem, i no deixa de ser una contradicció perquè l’objectiu que ens uneix és  el mateix: procurar la millor educació per a les criatures. Hem de buscar aquests espais de trobada entre famílies i mestres adients i que ens ajudin a tots plegats a tenir una bona comunicació. L’Anna Ramis, en aquest llibre ens fa recomanacions i propostes amb l’objectiu que construïm vincles basats en la confiança per aconseguir el que tots busquem: la millor educació en els infants.

en el llibre trobem el primer capítol dedicat a la confiança; el segon dedicat a la comunicació en les relacions; el tercer a l’assertivitat, el quart a l’eficiència emocional i els dos darrers anima a la participació i implicació amb l’escola.