PROJECTE FER.CAT

El Consorci Grup d’Acció Local Noguera-Segrià Nord us convida a participar al projecte FER dirigit a les escoles catalanes, tant si són escoles rurals com si senzillament es troben ubicades en un territori rural com el nostre.

Per aquest curs 2019-2020 es preveu una jornada de presentació el dia 6 de setembre de 2019 al CRP de Terra Alta a les 10:00h on es presentarà el projecte, els materials del professorat i el full de ruta a seguir. S’explicaran també les experiències de les ZER’s participants en el projecte de Ports-Algars i Ribera d’Ebre-Nord.

El projecte FER.CAT “Ensenyant a emprendre a les escoles del món rural” és un projecte de Cooperació multilingüe (català, castellà, estonià, aranès i anglès) que pretén fomentar les vocacions emprenedores entre l’alumnat de cinquè curs d’Educació Primària.

Així que animem a tots els tutors i tutores de 5è a participar-hi!

Us podeu inscriure a la jornada de presentació durant el juliol i setembre (Eva Gardenyes – evag@noguerasegrianord.cat – 973 448 933).

Els tutors i tutores de 5è de primària de nova incorporació també ho podran fer durant la primera quinzena de setembre.

Per a més informació podeu entrar a la web www.futursemprenedors.cat.